Obtención ou renovación da carta de artesán/á
- Formulario de solicitude telemática
- Formulario de solicitude presencial
- Modelo de memoria
- Solicitude de cita previa nos rexistros da Xunta para entregar o modelo presencial
Obxecto
Os artesáns e as artesás que cumpran os requisitos que se sinalan a continuación poderanlle solicitar á Dirección Xeral de Comercio e Consumo da Vicepresidencia segunda e Consellería de Economía, Empresa e Innovación a inscrición no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia. A concesión da carta de artesán/á é por un período de cinco anos e pódese renovar coa presentación dunha nova solicitude.
Requisitos
Os que se recollen no artigo 12 do Decreto 218/2001, do 7 de setembro, polo que se refunde a normativa vixente en materia de artesanía.
- Ter superado cursos en centros de ensino que impartan formación artesá cunha duración mínima de 500 horas.
- Ter traballado nun obradoiro artesanal, debidamente inscrito, baixo a dirección dun mestre artesán, recoñecido como tal pola consellería competente en materia de artesanía, cunha asistencia mínima de 500 horas.
- Exercer unha actividade artesanal que supoña a creación, produción, restauración ou reparación de bens de valor artístico ou popular, así como a prestación de servizos, sempre que estes se presten ou obteñan mediante procesos nos que a intervención persoal constitúe un factor predominante e o produto final sexa de factura individualizada e distinta da propiamente industrial, tal e como se establece no artigo 2, apartado 1º, da Lei 1/1992, do 11 de marzo, de artesanía de Galicia. (Isto pode ser acreditado por unha asociación profesional de artesáns).
Normativa autonómica
- Lei 1/1992 do 11 marzo de Artesanía de Galicia
- Decreto 218/2001, do 7 setembro, polo que se refunde a normativa vixente en materia de artesanía
- Orde do 31 de marzo de 2009 pola que se revisa a relación de actividades artesás recollidas no anexo IV do Decreto 218/2001, do 7 de setembro, polo que se refunde a normativa vixente en materia de artesanía
- Orde do 2 de xuño de 2014 pola que se revisa a relación de actividades artesás recollidas no anexo IV do Decreto 218/2001, do 7 de setembro, polo que se refunde a normativa vixente en materia de artesanía
- Orde do 1 de febreiro de 2017 pola que se actualizan os procedementos e os formularios normalizados para a obtención da carta de artesán e a cualificación de taller artesán
Documentación
- Solicitude normalizada.
- Copia do DNI ou NIE da persoa solicitante, só no caso de denegar expresamente a súa consulta.
- Certificado de residencia da persoa solicitante, só no caso de denegar expresamente a súa consulta.
- Memoria das actividades profesionais realizadas. A memoria deberá explicar tanto as materias primas que emprega como a metodoloxía de fabricación das súas obras (ferramentas utilizadas e proceso de elaboración), todo acompañado de exemplos de tipo gráfico (debuxos ou fotografías). Máximo 6 folios.
- Certificado ou documento acreditativo dalgún dos requisitos que se recollen no artigo 12 do Decreto 218/2001, do 7 de setembro, polo que se refunde a normativa vixente en materia de artesanía.
Solicitude
Prazo de resolución: 6 meses
Información
Vicepresidencia segunda e Consellería de Economía, Empresa e Innovación
Dirección Xeral de Comercio e Consumo
Edificio Administrativo San Caetano
15781 Santiago de Compostela
Teléfono: 981 545 591
Fax: 981 545 541
cei.dxcomercio@xunta.gal