Márketing dixital e xestión de redes sociais

Número de prazas
1000
Lugar de celebración
Online
Data de inicio
22/10/2020
Descrición datas e horarios
Datas: 22, 23, 29, 30 de outubro e 5 de novembro
Horarios: De 18:00 a 21:00 horas
Descrición

Docente: Javier Rocamora. Consultor e formador especialista en marketing online, xestión de redes sociais e comercio electrónico. Leva toda a súa carreira profesional de 28 anos ligado ao mundo do marketing e das ventas, centrado no entorno dixital dende 2005.

Obxectivos
Facilitar novos métodos de marketing e comunicación aos obradoiros artesanais co obxectivo de posicionar dunha forma óptima o seu proxecto e contribuír a mellorar a comercialización dos seus negocios. Obxectivos concretos a  acadar:
•    Elaboración dun plan de comunicación da marca persoal ou empresarial a través dun sitio web e de redes sociais, partindo dunha estratexia de elaboración de contidos.
•    Comprender que lugar ocupan as redes sociais dentro do engrenaxe do teu negocio.
•    Comprender a utilidade das redes sociais e como encaixan dentro do teu plan de negocio.
•    Entender a necesidade ou non de ter un comunitymanager e as diferentes opcións.
•    Coñecer outras redes sociais máis alá de Facebook, Instagram e Twiter.

Contidos do taller
A duración do taller é de 15 horas, repartidas en 5 sesións de 3 horas cada unha, e con posterioridade haberá unha consultoría individualizada de dúas horas de duración por parte do docente, a concretar con cada un dos asistentes. As clases serán 100% online, impartidas a través de Zoom Meetings. Enviarase a cada persoa inscrita un link para acceder ás sesións. 
Os contidos a tratar serán o seguintes:

Módulo 1.-Estratexia dixital para a empresa

  • Partindo de cero: os pilares sobre os que se constrúe a marca e a reputación en internet.
  • Valores persoais e/ou cooperativos
  • Definición de target ou público obxectivo ao que nos diriximos
  • Segmentación a partir do/dos targets definidos
  • Creación da mensaxe
  • Claves para a construción e difusión dunha marca persoal/empresarial en internet
  • A web como elemento central da nosa estratexia online. Principios básicos de deseño e requisitos mínimos en estrutura, contidos e adaptación a dispositivos móbeis.
  • Papel das redes sociais como elemento de atracción e interacción
  • Elementos clave do Plan de Marketing Dixital e a súa integración co marketing offline.
  • Aspectos legais da presenza online.
  • Aproximación ao eCommerce.

Módulo 2.-Cómo elaborar un plan de contidos

  • InboudMarketing: atracción de potenciais clientes mediante a aportación de contidos de valor para o cliente potencial
  • Que entendemos por contido de valor? Como se relaciona ca nosa marca?
  • Como crear contido propio atraínte en internet, especialmente nas redes sociais?
  • Diferentes formatos de contido: o papel da imaxe e o vídeo
  • Blog empresarial ou persoal como elemento clave
  • Como se relacionan os contidos ca miña web e como e onde deben aparecer?
  • Identificación de fontes externas e internas de contido
  • Como utilizar correctamente os contidos creados por terceiros
  • Regras e proporcións de contido promocional, informativo, interno e externo

Módulo 3: Uso das redes sociais como ferramenta de difusión e xeración de negocio

  • Panorámica das diferentes redes sociais en España
  • Público principal de cada rede social
  • Creación e desenvolvemento do Plan de Redes Sociais
  • En que redes sociais me interesa estar
  • Regras e tipo de contidos para as diferentes redes: horarios de uso, estilos e limitacións, contidos eficaces en cada rede, primeiros pasos para gañar seguidores
  • Facebook , Twitter, Instagram, Linkedln, Youtube
  • Uso de WhatsApp Business na nosa estratexia de comunicación e coma ferramenta de venta online e atención ó cliente
  • A comunicación bidireccional: Como crear interacción cos nosos seguidores e xerar comunidade arredor da nosa marca
  • Creación e mantemento da reputación online
  • Como xestionar unha crisis de reputación
  • Como realizar accións promocionais nas redes sociais?
  • Que tipo de contido promocional é aceptable para o usuario/seguidor?
  • Que recursos preciso?
  • Papel do CommunityManager
  • Outros roles relacionados ca estratexia dixital: Social Media Strategist, DigitalMarketingManager, deseño gráfico e edición en vídeo, copywriter.

Módulo 4: Sistemas de publicidade online e a súa integración na estratexia de marca

  • Diferencias entre a publicidade online e a offline
  • Plataformas de publicidade online
  • Google Adwords: Cómo crear unha campaña sinxela
  • A importancia das palabras clave e a súa relación co SEO 
  • Publicidade de pago en redes sociais: Facebook, Twitrer e Linkedin. Vantaxes e inconvintes
  • Integración da publicidade ca estratexia de contidos
  • Campañas de e-mail marketing
  • Accións publicitarias non convencionais:
  • Marketing viral
  • Streetmarketing
  • Uso de Bloggers e Youtubers

Módulo 5: Ferramentas de monitorización e seguimento

  • De público a cliente: seguimento das diferentes fases do proceso de conversión
  • Categorización e seguimento de clientes e leads: uso correcto das bases de datos
  • Google Analytics: Aspectos básico do funcionamento da ferramenta: control de visitas, procedencia, efectividade das redes sociais e a publicidade online, comportamento dos usuarios na web, tasa de conversión….
  • Monitorización e interpretación das estatísticas das distintas redes sociais
  • Ferramentas de mellora da produtividade e de xestión de múltiples redes sociais: Hootsuite
  • Creación dun cadro de mando sinxelo cos principais KPls (KeyPerformanceIndicators

Criterios de selección dos participantes: Prioridade para os titulares dos obradoiros incritos no Rexistro Xeral de Artesanía de Galicia, a continuación persoas con carta de artesá/n e, por último, outros interesados. Terase en conta a orde de chegada das solicitudes.

Nº de prazas: 25